تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ دی ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۶
کد مطلب : ۴۹۴۱۷۶
کبنا گزارش میدهد
فیلم و تصاویر | تعمیرات جاده ملی پاتاوه - دهدشت پس از دو سال از افتتاح آغاز شد
۰
کبنا ؛تعمیرات جاده ملی پاتاوه - دهدشت، که تنها دو سال از افتتاح رسمی آن میگذرد، به دلیل مشکلات ایمنی و نشست آسفالت در نقاط مختلف آغاز شده است. این محور مواصلاتی به طول ۱۳۶ کیلومتر، به عنوان کریدور شمال به جنوب، ارتباط استانهای جنوبی کشور را با استانهای مرکزی برقرار میکند و از اهمیت ویژهای در توسعه مناطق محروم برخوردار است.
__
به گزارش کبنا نیوز از لوداب، جاده ملی پاتاوه - دهدشت که تقریباً دو سال از افتتاح رسمی آن میگذرد، به دلیل مشکلات ایمنی و نشست آسفالت در نقاط مختلف، تحت تعمیرات قرار گرفته است.
این پروژه بزرگ ملی به طول ۱۳۶ کیلومتر، ادامه محور اصلی شهرضا - سمیرم - بهبهان بوده و ارتباط استانهای جنوبی کشور، از جمله خوزستان، را به استانهای مرکزی ایران برقرار میکند. جاده پاتاوه - دهدشت به عنوان کریدور شمال به جنوب، یکی از مهمترین طرحهای عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار میرود و به عنوان یک نقطه ثقل و میانبر بین استانهای مختلف در کریدور شمال به جنوب کشور محسوب میشود.
افتتاح این محور پس از سالها انتظار، امیدهایی را برای توسعه و بهبود شرایط زندگی در مناطق محروم و دورافتاده به ارمغان آورد. با این حال، متاسفانه این محور مهم مواصلاتی از ایمنی بالایی برخوردار نیست و مشکلاتی نظیر نشست آسفالت در نقاط متعدد آن مشاهده میشود. به همین دلیل، مسئولان در حال صرف هزینههای گزاف برای بازسازی و مرمت این نقاط هستند، اما هنوز مشخص نیست که این تعمیرات تا چه حد دوام خواهد آورد.
__
به گزارش کبنا نیوز از لوداب، جاده ملی پاتاوه - دهدشت که تقریباً دو سال از افتتاح رسمی آن میگذرد، به دلیل مشکلات ایمنی و نشست آسفالت در نقاط مختلف، تحت تعمیرات قرار گرفته است.
این پروژه بزرگ ملی به طول ۱۳۶ کیلومتر، ادامه محور اصلی شهرضا - سمیرم - بهبهان بوده و ارتباط استانهای جنوبی کشور، از جمله خوزستان، را به استانهای مرکزی ایران برقرار میکند. جاده پاتاوه - دهدشت به عنوان کریدور شمال به جنوب، یکی از مهمترین طرحهای عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار میرود و به عنوان یک نقطه ثقل و میانبر بین استانهای مختلف در کریدور شمال به جنوب کشور محسوب میشود.
افتتاح این محور پس از سالها انتظار، امیدهایی را برای توسعه و بهبود شرایط زندگی در مناطق محروم و دورافتاده به ارمغان آورد. با این حال، متاسفانه این محور مهم مواصلاتی از ایمنی بالایی برخوردار نیست و مشکلاتی نظیر نشست آسفالت در نقاط متعدد آن مشاهده میشود. به همین دلیل، مسئولان در حال صرف هزینههای گزاف برای بازسازی و مرمت این نقاط هستند، اما هنوز مشخص نیست که این تعمیرات تا چه حد دوام خواهد آورد.
لطفا در مورد ایرادات و اشکالات فنی که بر لکه گیری اسفالت جدید وارد هست. بنویسید.دقیقا خود این اسفالت جدیدی که به عنوان تعمیر و لکه گیری انجام میشه. باعث ایجاد موج و دست انداز در جاده شده.چرا ناطرین حوزه راهداری و حوزه عمرانی استانداری بازدید نمیکنند. این چه اسفالتیه. اخه باعث انحراف و واژگونی میشه